Tuesday, October 16, 2007

Lost ΑποτΕλέσΜατα ΤεσΤ... ΧεχΕ!

Ναι, είναι το ίδιο τεστ που έβαλα τη μαμά μου να κάνει και της έβγαλε αυτά τα αποτελέσματα με τον Locke, τον Mr. Eko και τον Sayid.. Χαχαχα . Έκανα λοιπόν κι εγώ αυτό το quiz πριν από λίγο καιρό και όπως οι περισσότεροι ξέρουν, μου έβγαλε αυτά τα αποτελέσματα.. :)

You are Claire Littleton

You are attractive and you love someone very much.
You seem to be a target for trouble but you have respect for God.
You have a hard time making enough money to live from day to day.

Claire Littleton-----------------98%
Charlie Pace -------------------81%
Kate Austen-------------------95%


Είμαι ευχαριστημένη με τα αποτελέσματα αν και η Kate δεν μου αρέσει τόσο όσο μου άρεσε στη 1η και 2η season. H Claire δεν μου πολυάρεσε αλλά στην τελευταία season την συμπάθησα αρκετά. Όσο για τον Charlie, δεν θα πω πολλά ... Είναι από τους αγαπημένους μου εκεί και ειδικά στον τρίτο κύκλο της σειράς τον λάτρεψα! :D .
[spoiler]--> Πολύ κρίμα που πέθανε :( <--[spoiler]






No comments: