Thursday, April 10, 2008

Blogoπαίχνιδο: Οι 19 Ερωτήσεις.


Είπα επί τη ευκαιρία, αφού όλα τα blogs παίζουν blogoπαίχνιδα, να παίξω κι εγώ άλλο ένα από την ανοιχτή πρόσκληση που είχε η Δηιάνειρα.

Ορίστε λοιπόν και οι δικές μου απαντήσεις.

1) Γιατί κλαις?

Γιατί είμαι ευαίσθητο.

2) Γιατί δεν κλαις?
Για να φανώ δυνατή.

3) Που είναι ο βάλτος?
Εκεί που είναι τα κουνούπια και τα άλλα όμοια όντα.

4) Ποιος και που είναι ο δεσμοφύλακας?
Ο Tom Hanks στη φυλακή του Green Mile.

5) Που συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο?
Δεν ξέρω ακόμα.

6) Περιφρονείς κάτι?
Ορισμένα είδη ανθρώπων.

7) Θα ερωτευόσουν για πάντα?
Μάλιστα.

8) Γιατί πουλιούνται τα “έργα τέχνης”?
Γιατί οι νεόπλουτοι δεν έχουν ιδέα από τέχνη!

9) Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά στην παραπάνω ερώτηση?
Όχι.

10) Do you remember revolution?
No Dear.

11) Θα ανέβαινες σ’ένα βουνό,αν το επέβαλε το ωροσκόπιο σου?
Επιτρέπεται να απαντήσω ειρωνικά?!

12) Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ΄τον πάγο?
Excuse me?

13) Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι?
Όχι.

14) Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, εάν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε από το νόμο?
Ανάλογα. Αν επρόκειτο για μένα, όχι!

15………
Εδώ παύση :D

16) Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ’την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών,αν γνωρίζατε οτι ποτέ δεν θα σας συλλάβουν?
Όχι, 8α με περίμεναν οι βρυκόλακες.

17) Θα σκότωνες τον Μπους, αν σου χάριζα 10 λαχταριστά εκλέρ?
Yes sir!

18) Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια,αν έβλεπες μέσα τους τα αστέρια?
Ούτε υποθετικά δεν θα είχα σαπισμένα δόντια!

12 comments:

Anonymous said...

Μ' αρέσουν οι απαντήσεις σου, και περισσότερο η τελευταία!
- vera

Μαριλένα said...

και μένα μ' αρέσουν οι απαντήσεις σου, μικρό μου πτιμπεράκι :)))

Cinderelen said...

Vera μου ευχαριστω! Ε, μα. Οχι και σαπισμενα δοντια :P

Cinderelen said...

Mama thanks :D
Πτιμπερακι χεχε :D

Δηιάνειρα said...

πολύ όμορφες απαντήσεις :)

καλησπέρα

Cinderelen said...

Eυχαριστώ δηιάνειρα :-)

Εvgenia Tr said...

το λες οτι οι ερωτήσεις είναι λίγο κουλές εε; :Ρ αλήθεια τι συμπέρασμα βγαίνει από αυτό το ερωτηματολόγιο, δεν έχω καταλάβει! από την άλλη έχει πρωτοτυπία!

Storyteller said...

Wraies apadiseis gia ena wraio erwtimatologio XD. Lew na to dokimasw alla fovamai mipws me paroun xabari :S.

Cinderelen said...

storyteller, δοκιμασε το κι εσυ αν 8ες!

astropeleki said...

Στην ερώτηση 16 να υποθέσω ότι απαντάς ως πεζή; Γιατί άνετα θα μπορούσες να την διασχίσεις οδηγώντας με 150 χιλιόμετρα και να μη σε συλλάβουν!!!!!! χεχεχεχεχεχε Εγώ πάντως αυτό θα απαντούσα :P


Καλό βράδυ πριγιπισσούλα μου ;)

Cinderelen said...

Vdokoula μου, χμμμ, δεν το σκέφτηκα αυτό :D

Επισης μια αλλη καλη ιδεα 8α ηταν να περάσω με ελικόπτερο :D Xexe...


xoxo
:)

Απόστολος said...

Ποια είδη ανθρώπων περιφρονείς?
τι εννοείς πάντα όταν λες ότι θα ερωτευόσουν για πάντα?